Tworzenie oświetlenia reklamy

W poniższym artykule przedstawimy niekonwencjonalny pomysł na stworzenie oświetlenia powierzchni reklamowej.

Głównymi założeniami są:

  • niskie koszty montażu i eksploatacji
  • realizacja za pomocą łatwo dostępnych opraw i źródeł światła
  • bezawaryjność

Takie podejście do sprawy pozwala nam zaoszczędzić sporo pieniędzy i czasu. Ponadto w przyszłości wymiana i kupno źródeł światła nie będzie nastręczać problemów.

Standardową powierzchnię reklamową oświetlamy zalewowo jak na zdjęciu poniżej:

oswietlenie reklamy, przykład

Przy tanich, nieprofesjonalnych oprawach problemem jest ukierunkowanie światła.

Oczywiście możemy wykorzystać oprawy halogenowe, tzw. naświetlacze, lecz w tym przypadku musimy liczyć się z dużym zurzyciem energii elektrycznej oraz częstą wymianą żarników często w miejscach o utrudnionym dostępie.

Jakie w takim razie zastosować oprawy?

Oprawy świetlówkowe, których moc, a co za tym idzie długość będzie zależna od wielkości reklamy. Do reklam o nie dużej powierzchni możemy wykorzystać oprawy o mocy 16 wat, z jedną świetlówką, a do większych 36 - cio watowe oprawy.

Wybierając takie oprawy zaoszczędzicie pieniędzy, a także wysilłku jaki musielibyście włożyć w częstą wymianę źródeł światła.

W jaki sposób ukierunkować światło w oprawach świetlówkowych?

Można to zrobić w bardzo prosty sposób, wykorzystując srebrną folię samoprzylepną. Rozwiązanie jest jak najbardziej trwałe. Folię przycinamy i kleimy na kloszu, tak aby światło zostało skierowane na powierzchnię reklamową, jak na zdjęciu poniżej.

oprawa świetlówkowa do oświetlenia powierzchni reklamowej

Oczywiście jest to jeden z sposobów oświetlenia reklamy i może być zastosowany tylko do niektórych typów reklam.

Kończać, należy nadmienić, że profesjonalne rozwiązania oświetlenia są również jak najbardziej godne polecenia, wymagają jednak dużo większych nakładów pieniężnych.